A Tazkirah 4 All Muslims in the World

A Tazkirah 4 All Muslims in the World

Monday, January 21, 2008

Permulaan Pembelajaranku...

Bismillahirrahmanirrahim...

Hari ini,tanggal 15.01.08,kami para pelajar DPLI dibahagikan kepada 3 kumpulan bagi subjek Teknologi dan Inovasi dalam Pendidikan..yang menyaksikan terlerainya impian aku untuk bekerjasama dalam satu kumpulan dengan dua teman akrabku; K.Sya wa Eniey.(v_v).Pembahagian dilakukan dengan pengiraan nombor dari 1 hingga 3 kerana terdapat 3orang pensyarah yang akan menghandle praktikal kami di lab nanti. Aku terpilih dalam group 2 bersama-sama dengan anggaran 20 orang sahabat-sahabiah yang lain. Dr Saedah Siraj will be our supervisor for this group.Our practical will be held at Menara Pendidikan, Level 2, Lab 2. 1st time dapat naik lif sewaktu sesi pembelajaran.;].

Kami bertaaruf one to each other,just a simple taaruf koz we need to regist for yahoogroups and blogger.com. Alhamdulillah, regist untuk yahoogroups settle tetapi bila hendak regist for blogger,ada problem.System minta new user regist gmail first. Bila aku try regist,masalah lain pula yang timbul.Try beberapa kali pun still lagi bermasalah. Alhamdulillah, aku diberiNya ilham untuk regist blogger guna email yahoo and it works. Mula-mula aku guna fullname untuk blog aku dan select mana-mana template yang sudah tersedia designnya di situ.

Sedar tak sedar,kelas sudah hampir tamat. Dr Saedah asks us to do the best for our blog and she really like to see our new achievement for our blog soon (Insya Allah).

No comments: